Austria - podatek

Austria – zwrot podatku

Pracując w Austrii można dokonać rozliczenia podatku. Podatek można rozliczyć do 5 lat wstecz.

Aby dokonać rozliczenia podatku należy otrzymać od pracodawcy L16 czyli Lohnzettel.

Średni zwrot podatku w Austrii około 700 euro.

• Prześlij emailem lub drogą pocztową Twoje karty podatkowe do wstępnej oceny zwrotu podatku.
    -> Pobierz ankietę osobową

Należy przedstawić tyle kart podatkowych ile w ciągu danego roku miałeś pracodawców.

Podaj także swoje dochody z Polski lub innego kraju jeżeli posiadałeś w danym roku podatkowym
  • Po dokonaniu wstępnej oceny informujemy Ciebie o wysokości zwrotu Twojego podatku
  • Na Twój adres emailowy lub domowy wysyłamy komplet dokumentów do podpisania
  • Po otrzymaniu podpisanych dokumentów, zeznanie jest wysyłane do urzędu. Okres oczekiwania na zwrot podatku jest od 3 do 6 miesiący
  • Zwrot podatku jest wysyłane na wskazane Twoje konto bankowe

Niezbędne dokumenty do rozliczenia podatku:

• Lohnzettel karta podatkowa
  • kopia zameldowania na terenie Austrii, w przypadku braku tego dokumentu należy podpisać załącznik L1i
  • druk L1i jeżeli masz dzieci do 18 roku życia
  • kopia dowodu osobistego
  • wypełniony przez polski Urząd Podatkowy druk EWR

Odzyskujemy maksymalną kwotę nadpłaconego podatku.

Wstępna ocena zwrotu podatku bezpłatnie
Opracowanie i wysłanie zeznania podatkowego do austriackiego urzędu podatkowego 350 zł
Inne czynności, jak np. ściągnięcie karty podatkowej, pisma do urzędu, itp. od 150 zł