Hiszpania

Hiszpania – zwrot podatku

Każda osoba pracująca w Hiszpanii może dokonać rozliczenia swojego podatku na podstawie karty podatkowej, którą wydaje pracodawca.

Aby rozliczyć podatek w Hiszpanii prześlij kartę podatkową do oceny zwrotu podatku

Wypełnij:

Ankietę osobową -> Pobierz ankietę

dołącz karty podatkowe do wstępnej

oceny zwrotu podatku i prześlj mailem/faxem lub drogą pocztową

• Prześlij emailem/faxem lub drogą pocztową Twoje karty podatkowe /Certificado de la Renta/ do wstępnej oceny zwrotu podatku oraz wypełnij  ankietę osobową
  • Poinformujemy Ciebie o wysokości zwrotu Twojego podatku
  • Zeznanie podatkowe wysyłamy do urzędu w formie elektronicznej do 30 czerwca danego roku, za dany rok podatkowy. Zeznania po 30.06.danego roku, wysyłane są w formie papierowej, tj. formularza
  • Okres oczekiwania na zwrot podatku jest około 2-3 miesiące pod warunkiem iż zostało ono złożone w terminie, tj. do 30 czerwca, za dany rok podatkowy
  • Zwrot podatku z urzędu na Twoje konto bankowe

Podatek w Hiszpanii można rozliczyć do 5 lat wstecz

Niezbędne dokumenty do rozliczenia podatku:

• karta podatkowa /Certificado de La Renta/

Dołącz tyle kart podatkowych ile w ciągu roku miałeś pracodawców.

Ulgi podatkowe:

• za wynajem mieszkania /dołącz kopie najmu mieszkania oraz wydruki płatności za mieszkanie/
  • jeżeli płacisz alimenty na dziecko/dzieci, dołącz wszystkie wydruki bankowe dot. płatności alimentów
  • przy rozliczeniu się wspólnym z żoną dołącz numer NIE żony oraz kopię karty podatkowej lub informację o braku dochodach żony

Uwaga: żona i dzieci mogą być ujęte w zeznaniu podatkowym pod warunkiem iż są zameldowana w Hiszpanii oraz posiadają numer NIE.

Dziecko/dzieci mogą być ujęte w zeznaniu podatkowym pod warunkiem iż:

• posiadają nr NIE
  • uczęszczają do szkoły w Hiszpanii

Informacje:

info@kancelariabean.com tel. +48 71 718 2144 || +48 71 71 56 196

Wstępna analiza zwrotu podatku hiszpańskiego bezpłatnie
Opracowanie zeznania podatkowego pojedyncze 50 euro lub 220 zł
Opracowanie zeznania podatkowego wspólne z partnerką/partnerem 60 euro lub 260 zł
Pozostałe czynności administracyjne po przedstawieniu jakich czynności należy dokonać

Uwaga: prowizja za rozliczenie podatku jest pobierana z góry, po zleceniu czynności, prowizja może być wpłacona w euro lub w złotówkach